Hyundai Tucson

Prošao je mesec dana otkako je Hyundai predstavio potpuno novi Tucson SUV srednje veličine za model 2022. godine. Opremljen 2,5-litarskim benzinskim motorom sa direktnim ubrizgavanjem koji isporučuje do 187 konjskih snaga i 178 lb-ft obrtnog momenta, model se ističe u prilično zasićenom segmentu.

U ponudi je i hibridna verzija Tucson, koju pokreće 1,6-litarski turbo motor koji proizvodi 177 konjskih snaga i 195 lb-ft obrtnog momenta. Priča se da je u toku i Tucson N visokih performansi .

Ali postoji još jedna varijanta koja jednako zaslužuje pažnju – novi Tucson PHEV koji će se takmičiti sa Toyotinim RAV4 Prime. Ova priključna hibridna varijanta sadrži 1,6-litarski T-GDi Smartstream motor povezan sa 66,9 kV električnim motorom i litijum-polimernom baterijom od 13,8 kVh.

Ovaj sistem isporučuje kombinovani opseg od 265 konjskih snaga i obrtni momenat od 258 lb-ft koji se šalju sistemu sa pogonom na sva četiri točka uz pomoć šestostepenog automatskog menjača. Tu je i opcionalni sistem elektronskog upravljanja suspenzijama koji dolazi sa adaptivnom tehnologijom prigušivanja za kupce koji žele mirniju vožnju.

„Priključni hibridni pogonski sklop predstavlja novu prekretnicu u liniji Tucson,“ rekao je Andreas-Christoph Hofmann, potpredsednik Hyundai Motor Europe za marketing i proizvode. „Sa benzinskim i dizelskim blagim hibridnim i priključnim hibridnim opcijama, potpuno novi Tucson nudi najširi spektar elektrifikovanih pogonskih sklopova u svom segmentu. Ovo je samo najnoviji dokaz Hyundaijeve posvećenosti elektro-mobilnosti. “

Prema Hyundaiju, Tucson PHEV može izdržati više od 31 milju sa jednim punjenjem kada radi na čisto električnu energiju. Opremljen je ugrađenim punjačem od 7,2 KV, koji se može priključiti na EV punjač ili kućnu zidnu kutiju. I pored dodavanja visokonaponske baterije u vozilo, ono i dalje ima više nego dovoljno prostora za teret i prostora za noge za putnike.

Očekuje se da će priključni hibrid Hyundai Tucson 2022. godine biti dostupan u Sjedinjenim Državama u leto 2021. godine.